2014. december 24., szerda

"A" vörös körömlakk - Golden Rose

Sziasztok! ^^

Szóval, amikor anyával havonta megjárjuk a nagy pesti Könyvtár-Tourt, olyankor mindig kapok egy körömlakkot, mert miért ne. Ahogy olvasgattam a blogokat, egyre inkább vágytam egy Golden Rose lakkra, mert ahogy hallottam, elég jó minőségűek, ráadásul az áruk sem vészes. Vörös lakkom pedig nem volt eddig (ami volt, az már vagy 2 éve beszáradt, amikor felöntöttem körömlakklemosóval... azt hiszem, nem kell tovább mesélnem), és az amúgyis kell, hiszen tavaszra cosplay van tervbe véve, onnan meg elengedhetetlenek a tipikus, vörös körmök. 
Most azt hiszem megtaláltam "A" vörös körömlakkot, ami ráadásul Golden Rose, úgyhogy minden álmom teljesült ezzel kapcsolatban. El sem tudom mondani, mennyire tetszik ez az árnyalata, egyszerűen tökéletes. Ráadásul nagyon jól esik végre ilyen körmökkel gépelni :D Tehát a Golden Rose Rich color 23-as árnyalatát választottam ^^ Nem volt nehéz döntés, mert amikor megláttam, tudtam, hogy ő a tökéletes. A másik már túl sötét, vagy túl világos volt, vagy csillámos, satöbbi, szóval beletudtam kötni, de csak azért, mert ezt láttam meg először. Egyszerűen szerelmes vagyok a színébe, és bármilyen lelkiismeretfurdalás nélkül kentem fel egymás után két héten is ^^ 
Az egy réteget kevésnek érzem, a kettő már jó lehet, viszont nekem hárommal az igazi. Ugyanakkor így már lassan szárad, ráadásul még cseles is. Úgy néz ki, mintha kész lenne, reggelre viszont párnanyomos lesz... és ezt igazán utálom benne :c Az ecsete a Miss Sportyhoz hasonlóan kicsit "pufibb", vastagabb, de könnyű vele bánni. Az állaga először nagyon folyós volt, de mostanra besűrűsödött :3 Elég fényes finishe van, viszont én ezt most megtoldottam még a Miss sporty fedőlakkjával, hogy még inkább az legyen ^^
Ugyanakkor nagyon nehéz lemosni. Maga a lakk könnyedén lejön, de befogja a körmöket és az ujjakat is, rózsaszínes lesz minden, és ezt elég nehéz eltüntetni.
Ennek ellenére szerelmes vagyok belé, és imádom. Valószínűleg a következő lakkom is Golden Rose lesz :3
A képeken sajnos nem jön át az igazi színe (a mutató, középső és kisujjamon viselem), kicsit rózsaszínesnek, vagy pirosnak hat, de valójában egy szerintem gyönyörű vörös árnyalata van ^^





Nektek hogy tetszik? Van Golden Rose-otok? :3
És ezúton szeretnék mindenkinek nagyon-nagyon kellemes és békés karácsonyi ünnepeket kívánni! ^-^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése