2014. szeptember 24., szerda

NOTD #1 - MiniHaul #1

Csőő ^^
Az igazság az, hogy ezzel a poszttal már eszméletlen rég óta lógok, de egyszerűen lusta voltam megírni :c Gomene >< Úgyhogy annyira nem is NOTD, mert ma más van a körmömön (részben), de úgy döntöttem, hamár annyira imádtam, és ráadásul le is fotóztam hozzá mindent, akkor csak azértis megírom ^-^ Remélem tetszeni fog :3
Tehát jártam a DM-ben, és letámadtam a Miss Sporty polcot... és két lakkal tértem haza :'3 Két haaaatalmas nagy szerelemmel *-* Tehát kezdjük az első MiniHaul-t :3

Magammal hoztam tehát a márka 062-es árnyalatát, ami egy Crush on you, vagyis homokhatású lakk ^-^ A színét nem is igazán tudom meghatározni, nekem az acélszürke ugrott be róla elsőre, de kinek mi, soha nem voltam túl jó a színmeghatározásban ^-^'
Hatalmas szerelem, mióta megvan nem vagyok hajlandó nem viselni, valamilyen formában mindig a körmeimen van :3 Még nem volt ilyen lakkom, de valószínűleg fogok még beszerezni belőle :3 
A képen kicsit sötétebbnek látszik azt hiszem, mint eredetileg :3
Mindenkinek ajánlom, aki szereti a homokhatású lakkokat, vagy egy gyönyörű szürkét keres, esetleg kipróbálná ezt a fajtát ^^ Könnyen kenhető, az állaga szerintem tökéletes :3 Mielőtt megszárad sokkal sötétebbnek tűnik, de aztán a matt finishével együtt kijön a világosabb színe :3 Az ecsete meg a kicsi, lapos, széles, tökéletes :D Szeretem a Miss Sporty lakkok ecseteit, szerintem nagyon egyszerű velük dolgozni ^-^ Tökéletesen fed egy rétegben is (főleg, ha az picit vastagabb :3), a száradási idejével sincs gondom, max pár perc kell neki ^^ Ráadásul nagyon tartós, alig pattogzik, még körömlakklemosóval is nehezebb picit lemosni (a homokhatás miatt ugye) mint egy sima lakkot.



A másik pedig ez a gyönyörű-gyönyörű királykék :3 Egyészen pontosan az 510-es árnyalat. Azt ígéri, hogy 10 napig fent marad, és szerintem be is tartja. Szintén alig pattogzik, és akkor is inkább egyenletesen kopik a körmök végéről. A fedése szintén fantasztikus, a száradási idővel itt sincs bajom, az ecsete pedig ugyanaz, mint a szürkének. Vagyis elzenghetném ugyanazokat az ódákat, mint az előzőnél, de felesleges ^^ A színe ennek is egyértelműen szerelem volt, már szerettem volna egy ilyen szép, erőteljes és sötétkék lakkot, és azt hiszem, emgtaláltam a tökéletest :3 És azok a miniatűrnyi csillámok csak még szebbé teszik ^-^




Ismeritek ezeket a lakkokat? :3 Várom a kommenteket ^-^









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése